Vrácení zboží a reklamace

 

Dostala jste legíny, které nesedí? Podprsenka přišla v nesprávné barvě? Nebo se na zboží po pár měsících objevila vada?

Nic se neděje! Jste na správném místě. Společně projdeme zásady vrácení zboží a reklamace. 

Kdybyste měli jakékoliv dotazy, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Na váš problém si posvítíme a poradíme, co a jak.

Chcete odstoupit od smlouvy? Zboží vracejte do 14 dnů

Do 14 dnů od doručení balíčku máte ze zákona nárok na odstoupení od kupní smlouvy. To znamená, že nám zboží pošlete zpět a my vám zase vrátíme peníze. Je důležité, abyste nám ho zaslali ve stejném stavu, v jakém jste ho dostali – nepoškozené a bez viditelných známek nošení. 

Jak na vrácení zboží?

    1. Využijte vratkový formulář. Najdete ho zde: Odstoupení od smlouvy - Intimidea.
    2. Vyplňte ho a zašlete společně se zbožím na adresu obchodu. Vratkový formulář můžete poslat také elektronicky na intimidea@intimidea.cz. 
    3. Balíček pečlivě zabalte zpět do krabice a zašlete na adresu: INTIMIDEA, s.r.o., Havlíčkova 58, 586 01, Jihlava. Výběr přepravce je na vás. 
    4. Jakmile zboží obdržíme a vše bude v pořádku, vystavíme dobropis a peníze pošleme na váš bankovní účet.

Náklady na dopravu hradíte vy sami. Zpětné štítky nevytváříme, pouze v případech, kdy došlo k záměně nebo poškození zboží. Kompletní informace najdete v obchodních podmínkách.

Jak na reklamace?

Jak a kdy reklamovat zboží z Intimidea?

  1. Při převzetí jste zjistili, že je zboží vadné.
  2. Objednávka dorazila nekompletní či špatně sestavená (jiná velikost, barva atd.).
  3. Zboží se během 2 let (24 měsíců) od zakoupení poškodilo, nikoliv však vaší vinou. Reklamaci nelze uplatnit na zboží, které jste poničili vlastním zásahem, nesprávným nošením, skladováním nebo údržbou. Bohužel nemůžeme reklamovat ani ty produkty, které se opotřebovaly obvyklým užíváním.

Pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku, co nejdříve nás kontaktujte, máte nárok na reklamaci.

Pošlete nám na intimidea@intimidea.cz vyplněný formulář. Najdete ho zde: Reklamace - Intimidea

Každý případ je trochu jiný. Ne vždy je nutné zboží posílat zpět. Vyčkejte proto na vyjádření reklamačního oddělení. Nejpozději do 3 pracovních dnů se vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu. Jakmile váš případ postoupí do reklamačního řízení, na vyřízení celé věci máme 30 dnů. Kompletní podmínky najdete v reklamačním řádu.