Sleva 10 %
za registraci na první nákup
Chci se registrovat

Milí zákazníci, jsme tu stále pro Vás. Příchozí objednávky odbavujeme a odesíláme v normálním časovém horizontu. Nemusíte tedy mít strach, že by Vám objednávka nedorazila. Tým INTIMIDEA.

6 tipů na zdravé smoothie

Nestíháte ráno zdravě a vydatně posnídat? Leží vám ve špajzu smoothiemaker nebo mixér, který jste léta nepoužili? Zkuste jej využít k přípravě úžasné snídaně nebo svačinky, která bude nejen vydatná, ale i zdravá. Podívejte se na naše tipy, které jsme vám posbírali mezi doporučeními odborníků na smoothie, celebritami i prostými uživateli.

Dvouminutová snídaně

Pokud míváte uspěchaná rána a nestíháte vydatnou snídani, doporučujeme dvouminutové nízkotučné snídaňové smoothie plné vlákniny a proteinů. Potřebujete: 1 banán, 1 polévkovou lžíci ovesných vloček, 80 g (ideálně čerstvého) bobulového ovoce vlastní volby (cokoli: jahody, borůvky, maliny…), 1 sklenici mléka, lžíci medu, vanilkové aroma, pokud máte rádi voňavá smoothies.

Snídaňové smoothie Kim Kardashian

Chcete mít perfektní zadeček jako Kim? Vyzkoušejte snídat její smoothie! Kim doporučuje: 5 lehce loupaných mandlí, 1 loupané červené jablko, 1 banán, ¾ šálku odtučněného řeckého jogurtu, ½ šálku odtučněného mléka, ½ čajové lžičky skořice. Podle Kim stačí všechno rozmělnit ve smoothiemakeru na vysoké otáčky 30 sekund. Toto smoothie je bohaté na proteiny, vitamíny B2, B6, C a na vlákninu.

Koktejl pro posílení imunity od nutričních specialistů

Zejména v chřipkové sezóně potřebujeme posílit imunitu, abychom se vyhnuli onemocnění a dlouhým nepříjemnostem. Máme pro vás proto tento supervýživný recept na doplnění všech nutných vitamínů a minerálů: do smoothiemakeru dejte celý pomeranč, půl citronu a limetky, lžíci medu a kousek zázvoru. Zbytek nádoby doplňte čerstvým listovým špenátem. Směs můžete ředit s neperlivou vodou. Toto smoothie obsahuje nálož železa, vitamínu C a látky obsažené v medu působí antimikrobiálně a antiviroticky. 

Třešňové smoothie Jennifer Aniston

Jennifer Aniston kdekdo závidí její postavu a ploché bříško, proto jsme vám zjistili recept na její oblíbené smoothie. Receptura obsahuje ½ šálku mražených třešní, ½ banana, 1 velká lžíce veganského proteinu, ½ lžíce maca prášku, 1 malá lžička kakaového prášku. Pro větší vydatnost, například po cvičení, můžete přidat vlašské ořechy. Toto smoothie má skvělou zpětnou vazbu od fanoušků Jennifer. Má spoustu minerálů, vitamínů, vlákniny a bílkovin.

Kokosovo mangové smoothie pro milovníky exotiky

Pokud chcete vyrobit něco originálního a neobyčejného, abyste trochu potrápili chuťové buňky a posílili organismus, doporučujeme rozmixovat spolu následující suroviny: 200 ml kokosového mléka, 4 lžíce jogurtu z kokosového mléka (k dostání ve zdravé výživě), 1 banán, 1 lžíce mleétho semínka (lněného, slunečnicového a dýňového), 120 g manga (mohou být i mražené kousky), 1 marakuje (jinak zvané mučenka, passion fruit). Po zpracování nalejte smoothie do vysoké sklenice. Recept s trochou skromnosti vystačí dvěma lidem.

Kapustová detoxikace

Zapomeňte na všechno, co jste se kapustě naučili ve školní jídelně a zkuste si vzniklé místo přepsat skvělým způsobem, jak si kapustou detoxikovat tělo. Potřebujete k tomu: 1 šálek krájené kapusty, 1 stonek řapíkatého celeru, 1 šálek rostlinného mléka (sojového nebo mandlového), ½ jablka, lžíce medu, lžíce lněného semínka. Věřte, že za pár sklenic této dobroty vám tělo určitě poděkuje.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení